11 травня 2016 р.

Назад в дитинство! ( про наймиліше)

Привіт, мої любі... 
Я з новою роботою... сама дивуюсь, як воно все вийшло... але результат мені подобається...
Я вчора так натхненно писала пост... поки не стався в блозі глюк і наробив капості... тож сьогодні буду лаконічною... може і на добро такі глюки?!

Ідея зробити альбомчик у формі бодіка, платтячка....чи ще якоїсь іншої форми переслідує давно... Заготовки на поличці з матеріалами також мабуть зо два місяці чекали...  ну і от... цей час настав))) 

Стосовно мініків.. ( ну бо повноцінним альбомом з мегамісткістю його не назвеш), то в них є багато плюсів..  і мінусів... 

Ну платтячко однозначно плюсове)))) хі...

Альбомчик народився буквально за 2 дні.... як кажуть, на одному диханні....
Я надіюсь, що він потрапить до людей, які берегтимуть спогади про малечу... 
В комплекті до альбому будуть також додаткові карточки для нотаток та журналінг, яким можна буде підкреслити особливі моменти)))))))))) 



















Надзвичайно приємно було працювати з колекцією Shebby Dreems, Smile of Spring, Baby Shebby & Little Bunny TM Scrapmir, також в роботі я використовувала клей Універсальний від Фабрики декору, та Професійний переплет - це достойна заміна Момент Кристалу ( від токсичного запаху можна втратити свідомість.. а кому воно треба?!), і Двосторонній скотч на вспіненій основі....

Тож думаю, моя робота достойна показатись в галереї тарвня від Фабрики декору...




Дякую, що ви зі мною, дякую що дочитали...
Відкрию вам невеличкий секрет... скоро буде цікава цукерка... Так що буду рада!!! А поки що готується чергова порція новинок в магазинчику - ласкаво прошу))) 



Немає коментарів:

Дописати коментар