6 вересня 2017 р.

Готуємося до Дня Вчителя!

Привіт - привіт, мої хороші... От вам і прощай літо - привіт осінь! Дощі вже холодні... А листя ще зеленіє! Хоча й йому прийде свій час)) 
А ще ця осінь обіцяє багато змін... і не тільки в області скрапу! А оскільки тут в СкрапРелаксі ми говоримо про різні "скрапоштучки", пропоную вам ідейку до дня вчителя. Часу маєте вдосталь, тому ловіть натхнення! 



Сучасні топери, а по простому - прикраси для букетів, квітів... вони ж можуть бути і міні-листівками, для тих, хто не дуже любить багато писати і говорити! 
І як сказала в одному блозі співзасновниця бренду Double Scrap, Вікторія Алєксєєва: " Їх точно не викинуть в сміття з зів"ялими квітами, а будуть берегти!". 




 То ж не бійтеся бути не такими, як всі! Цінуйте моменти і вчителів! 


А ще приєднуйтесь до наших завдань: 


Чекаємо ваших робіт з нетерпінням! 

А я тим часом пробіжусь по завданнях інших блогів, адже надіюсь на те, що ідейка знайде свій відгук! 

Отож, Button Craft порадувало завданням: Подарунок вчителю! 


В ДекоГраді неймовірно чуттєва дошка  натхнення! І справді в цієї осені є щось неймовірне! Моя осінь завжди посинається із святкування дня народження і Дня Знань - заодно, а ще цієї осені, рівно через 20 років, мій син пішов у перший клас! 
Тому дякую за такі миті! 
З дошки натхнення в мене і колір і кленове листя і запах осені також! 


Ну і звісно покажусь в Галереї Виробника цієї чудової колекції - Евгенії Курдибановської. 



Дякую, що ви є! 
До нових зустрічей! 
Завжди ваша, Марічка Петраш. 



Немає коментарів:

Дописати коментар