12 грудня 2017 р.

Зимова історія для другого етапу СП Бумажный

Привіт, привіт! 

Сьогодні вже вийшов пост про те, що пора підбивати підсумки Спільного проекту, а я тільки публікую листівку до другого етапу, але все ж публікую. І наступні також будуть. 

Ну а сьогодні у нас, зимова історія.. 

ОЕ в другому етапі була Ялинка... І я одразу ж почала перебирати в голові колекції ТМ Скрапмір, де є затишна, домашня ялинка... І знайшла)

 Минулого року, я не мала змоги розсмакувати колекцію Shebby Winter, а от цього року наверстала упущене))

Вкотре розумію, що для всього свій час, і в скрапі є щось особливе, що непідвладне часу...
Можливо для того він і скрап...


Конструкцію коробочки - листівки  я теж пробувала вперше, але мені сподобалось. 


І ця дівчинка з ведмедиком... Так ніби з мого дитинства... Радіє тому, що має і мріє про набагато більше! 


Дякую вам, що завітали, дочитали...

Листівка зроблена спеціально для Спільного проекту від ТМ Скрапмір. І Все, окрім квітки і чіпборду - їхня продукція.

Немає коментарів:

Дописати коментар