29 січня 2016 р.

Я сьогодні читала....

Часто буває спішимось, все треба, всім треба..... і от сьогодні серед усіх справ і планів почесне місце посіло читання! 
Я просто багато читала! Читала статті в Facebook, у ВК, до списку читалок потрапили навіть Галицький кореспондент ( тільки не хваліть себе)... і от дочиталась! 

Вкотре підтвердилось те, що читати я дуже люблю.... це мабуть ще одне хобі.. і то добре, бо коли вже руки не послужать скрапити, то може хоч очі будуть читати)))))))))))))) Якийсь у мене чорний гумор сьогодні...

І він якийсь змішаний з гіркотою.... 
Я не прихильниця політики... якось після майдану і поготів... 
Але от читаю сьогодні про засідання депутатів, аналізую наші закони і "законята", дивлюсь на плачевні фото наших лікарень.... І от думаю: як жити далі? .... поки що відповіді на це питання, з огляду політичних новин, я не знайшла... Значить не все втрачено:))) 

Мабуть найцікавішою була підбірка книг про правильне написання текстів, і одна таки мене зачепила - тож треба її роздобути... Бо вчитись правильно писати ніколи не пізно! Тож наступна ціль - знайти хорошу книгу і поділитись з вами цікавими думками))) Значить живемо! 

І от в сьогоднішніх пошуках чогось нового і свіжого ( це я про ідеї, які час від часу кудись відчалюють, а потім захлинають) натрапила на прекрасні роботи скрапмайстринь, і вкотре впевнилась, що я на правильному шляху. Значить творимо! 

А потужним мотиватором для мене є фраза Уолта Діснея : 
 
тому допиваємо холодну каву, дочитуємо цікаву книжку, доробляємо почату роботу і мріємо, та реалізовуємо мрії разом з Meri-art! 





Немає коментарів:

Дописати коментар