27 травня 2016 р.

Я люблю.. ( не про романтику)

Ви часто перераховуєте в пам"яті приємні моменти, те, що любите і чого остерігаєтесь?
Мене іноді на таке пре... (даруйте за сленг).

Я люблю каву з молоком ( з часу знайомства з моїм чоловіком!)...

... літні вечори, багато квітів і тих хто поряд...

Щирих людей.. багато тепла, свою роботу... і наших дітей!


А все інше немає значення.. якщо життя не втратило сенс!


Я ідеалістка... вірю в краще і більше того, вірю, що таки так воно буде.

І ця віра допомагає непомітно розминутись з бідою.

Не треба думати, що все так ідеально... До певних моментів ми просто звикаємо. І вони нас супроводжують повсюдно. І нічого не буває просто так!


Тому я щиро ціную всіх хто був, є і буде.... 


Адже завдяки нашому спілкуванню, я залишаюсь такою тією, що вірить в дива!




Немає коментарів:

Дописати коментар