16 лютого 2017 р.

З непоказаного за 2016-ий)

Я не буду багатослівна, але історія цього блокното-альбому почалась з цікавого МК Жанни Хурсуліної по переплету... Знаючи мою "нелюбов" до зшивання блоків ( я правда терпіти не можу цієї частини), моя Скрап-коліжанка порадила підписатись на курс... Курс був безкоштовним, МК надзвичайно цікавий і простий... Ну і в результаті вийшов не Desember Daily, як планувалось, а блокнот-альбом, який потрапив в руки надзвичайно хорошої людини)) Чому я ДУЖЕ рада)))

Ну от.. історія життя цього творіння має продовження, а ви дивіться фото....

альбом, скрапбукінг, скрапбукинг, альбом для фото



альбом, скрапбукінг, скрапбукинг, альбом для фото

альбом, скрапбукінг, скрапбукинг, альбом для фото

Дякую, що були зі мною)))

А я вже на фініші зими покажусь в гареї Фабрики декору, адже Botani winter просто неперевершена.


1 коментар:

  1. Такой яркий и милый дневничек! Обязательно надо наполнить его самыми прекрасными моментами этой зимы! ;) Спасибо, что творите с материалами Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити