31 березня 2017 р.

Набір в ДК ScrapEgo



Не рівно дихаю я до ScrapEgo, скрапу, паперу і фарб...

Все почалось з того, що я переробила наш весільний альбом ( з затюканого файликами для фото до нормального стану СкрапАльбому)! 
І взагалі я дуже люблю альбоми! 
І по одному з видів альбомів у травні в Карпатах буду проводити живий дводенний виїздний МК. Так що така от вона моя любов ( окрім чоловіка і трьох діток)! 

А взагаді проводжу живі МК регулярно. Відео - теж не проблема) Днями таки змонтую і додам посилання) Фото люблю гарні! Стараюсь зробити їх цікавими, але вчитись і вдосконалюватись в цьому плані ніколи не буває зайвим, тому з превеликим задоволенням повчусь в колег)) 

В скрапі я більше трьох років. Дуже багато робіт є на моїй сторіночці в ВК, оскільки блогосвіт освоїла не так давно... 

А тепер хочу особливо відзначити продукцію ScrapEgo, і неймовірну колекцію "Назустріч мрії"! І знаєте, є якась сила в тих словах! Я давно мріяла зробити МК, фото чи відео... але постійно були якісь трабли ( а може недостатньо мотивації), і тут вона!...з улюбленими півоніями! ...така жіночна! ...і вміє здійснювати мрії!


А в цьому альбомі здійснилось кілька мрій одночасно: оформлені фото, МК, і нереальний кайф від роботи! 


Я люблю різні стилі, а сособливо пробувати щось нове. За минулий рік освоїла C&S і американський стиль, а коли душа хоче романтики на світ з"являються ніжні роботи в романтичному стилі з нотками шеббі)) 

Для чого мені ДК? 
Це ДОСВІД! Матеріалами я сама себе забезпечую, а от досвід ніколи не буває зайвим, тим паче, коли є така можливість! 

І покажусь тут з одними з останніх робіт 



Одним словом, я буду з задоволенням працювати у вашій команді! 

Тому що вірю в силу слова! 
Люблю вас! ДУЖЕ! 
і дякую, що дочитали)))....




2 коментарі: