27 квітня 2016 р.

Набір в ДК Бумага-Марака

Мене мабуть полонили блоги і світ скрапу! Ну останній - то серйозно і надовго!

Ось і сталось... що я бродила блогами майстринь і натрапила на набір в ДК Бумага - Марака
, а коли потрапила на сайт - то взагалі опинилась в легкому шоці від асортименту ( Ну шок звичайно ж позитивний:))) І знаєте що? Я хочу до вас!

Без чіпбордів я не вмію працювати... Буває, що складаєш композицію... чи то на листівці, чи то на скарбничці...і явно в ній ( композиції) не вистачає ізюминки - яку неймовірно внесе чіпборд!

Що я з ними роблю? Фабрую, тоную, залишаю природніми ( бо іноді це вкрай необхідно) і просто насолоджуюсь порпанням в коробочці з чіпбордиками, коли шукаю потрібен мені)))

Про себе: Я мама трьох діток, ведуча на місцевому радіо ( яка засиділась в декреті, тому її полонив світ скрапу), люблю свій блог... ( шкодую, що недоперла зареєстуватись раніше, та коли - небудь, опублікую всі напрацювання).

Пердставляю кілька моїх улюблених робіт, ну а все детально можна роздивитись в профілях Інстаграм, ВК і ФБ. 

Стосовно МК - планується зробити такий найближчим часом і оцифрувати його...

Ну все.. З Богом!





Немає коментарів:

Дописати коментар