16 квітня 2016 р.

Простота, легкість і мінімалізм...

Альбом в якому поєднані простота, мінімалізм в декорі ( що абсолютно мені не притаманне, але так просили замовники)... і простір для фантазії... В цьому щось є!

А ще цей колір на обкладинці Marsala таки попрошусь я з альбомом на завдання від Фабрики декору! Дуже люблю цей відтінок, точніше багатогранність Marsala!!!

То також мій реліз з колекцією France Provence (покажусь в галереї) - давно любуюсь колекцією і тільки зараз спробувала її в роботі - скажу вам відверто - картинка і практика - абсолютно різні речі, і остання - приносить реальний кайф! 

Альбом робила в надзвичайно короткі терміни - фактично за 4 доби. 
Розмір альбому 25*25 см - 10 розворотів, близько 70-ти фото. 

Ну а тепер ласкаво прошу....


  







ручная работа, для женщин, для мами, елегантний альбом






альбом, переплет, для мами, для подруги, подарунки на замовлення





















Тут чарівні листочки від Оксани Корнійчук 














































Ну і банер Завдання квітня!

А я пішла доробляти C&S! 


P.S. Оснивний і надійний помічник таки від ФД - клей Професійний переплет! І так як мені його не вистачила решту доклеювала універсальним від ScrapEgo.

Чіпборди від улюбленої Чипборд Скрап Радость! Рекомендую!!! 



2 коментарі:

  1. Очень красиво и так элегантно!!!
    Спасибо что творите с Фабрикой Декору! :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я вдячна Фабриці декору та усій вашій Дизайн команді за нові ідеї і натхнення)

      Видалити