30 квітня 2016 р.

Фабрика C&S'а - п'ятий етап.

Ось і останній етап простих відкриток, які скажу вам відверто, залишили не простий слід... а особливо ця... п"ята, і сьогоднішня....




Слова Уолта Діснея направду мотивують і нагадують про цілі в житті... ну або принаймні одну, якої ти дотримуєшся...
Стосовно проекту - то він приніс багато нового!!! Я і не підозрювала скільки всього криється в C&S... тепер точно поповняться мої запаси касовими шпампами і я неодмінно зроблю те, чого не зробила впродовж проекту ( бо на то було ряд причин)...
Скажу чесно... після першого етапу... я думала, що далі не рушу... От заштопорило мене на тому, що багато чого мені не вистачає... багато чого я немаю... і буквально за кілька днів переклинило : РОБИ З ТОГО, ЩО В ТЕБЕ Є! 
І я зробила не одну, а відразу кілька листівок..
В цьому етапі також))) 
Зосвім недавно в мене з"явилась машинка для вирубки і тиснення... так що буду шукати не тільки Касові штампи, а й ножі для вирубки....
Ох і захопило!!!! Дивіться... 






Дякую, що були зі мною... Буду рада коментарям і просто спілкуванню))) 

 


4 коментарі:

  1. Какая умничка: сразу две работы!
    Очень нежные обе, нравится, как подобраны цветовые сочетания.
    Спасибо от Фабрики Декору за участие в проекте!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую)) Тепер C&S так просто не відпустить)

    ВідповістиВидалити
  3. Маричка!очень интересно читать размышления, и мова такая красыва!) и открытки! ты растешь и перепрыгиваешь сама себя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Зупинки в планах точно немає - тому рухаюсь вперед)

      Видалити