22 квітня 2016 р.

Набір в ДК Freetany Flowers!!!

Я вже не скажу вам що саме шукала в блогах.. але в моєї зовсім недавньої знайомої зустріла пост з набором в Набор в ДК Freetany Flowers, тому пишу вже не чекаючи до завтра))))))))) А до 25-го числа і поготів.

Я з Івано-Франківщини, м.Бурштин, кохана дружина, мама трьох діток, ведуча на місцевому радіо і закохана в скрап!!!!!!!!! А ще більше в квіти, адже товрчий шлях рукодільниці почався саме з них))) Коли Господь подарував нам донечку, звичайно ж захотілось прикрасити її квіточкою) От так я навчилась в"язати гачком ( квіти, кружева), далі в рух пішли квіти з атласних стрічок, а далі мені захотілось більшого і світ більшого відкрив скрап! Дуже люблю квіткові композиції і хочу вивчати їх і демонструвати свої навички іншим.

То мій реліз в набір ДК - маю надію, що ви захочете мене взяти в свою команду - то буде величезним стимулом в розвитку улюбленої справи, а також неймовірним натхненням на нові звершення!
Обіцяю все робити вчасно, а стосовно фото - то для своїх робіт я завжди влаштовую фотосесії, більше можна переглянути на сторінці в ВК, ну а поки що перезентую вам свої улюблені роботи.









Так шкодую, що раніше не знайшла вашого магазинчика, але ми це виправимо зараз!!!

Надіюсь на подальшу співпрацю або в ДК або поза її межами!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар