19 квітня 2016 р.

C&S - другий етап.

Вирішила я брати участь в спільному проекті Фабрика C&S'a, і от починаючи з другого етапу - в мене з"явився творчий штопор!!!!!!!!!!!!!!!

Завданням другого етапу були шейкер і палітра! Я дуже хотіла спробувати зробити шейкер - бо якось заглядаю на них...  а руки ніяк не доходять... і от вони не дойшли! По-перше, з"явилось термінове замовлення, по-друге - закінчився тонкий вспінений скотч(!). А бавитись подушечками - то якось не було бажання, та й їх обмежена к-сть.... І от мій штопор, так заштопорив, що я просто взяла паузу... І дарма звичайно,ж... але все ж, нічого назад не повернеш... 

А сьогодні мене прорвало і я зробила три листівки в стилі C&S!

Отож, по другому етапу в мене листівка виконана в палітрі від Фабрики декору.

Можливо з відтінками не попала на всі 100%, але все ж....


на передові місця я не претендую... бо зачитуючись постами дизайнерів ФД розумію, що я ще чайник з чайників... .і мені треба багато вивчити... і БУДУ ВЧИТИСЬ!

Але думаю, що мій C&S має право бути...











Ну а роботи по наступних етепах дивіться далі! 

Немає коментарів:

Дописати коментар